28 februari 2007

dagens

- hemtentan spikad och klar. väntar bara på inskick. så nu flyr jag fältet.
- as if picasso's barnbarn har blivit bestulen. tips! kolla under sängen polisen.
- mette har äntligen fått internet. msn nästa!
- hårt träningspass med avslutande spinning. ingrid vann svettävlingen.
- en 61-årig kvinna blev danmarks äldsta barnaföderska nånsin. så hon får bli dagens förebild.
- jag har drömt om de röda skorna som jag visade upp i ett tidigare inlägg. brukar använda det som argument för ett måste-köp, för en gång när jag var sexton provade jag ett jeanslinne - kärlek vid första ögonkastet. det kostade dock 400, vilket som gymnasiestudent på den tiden (vi fick 750 kr i månaden) var väldigt mycket pengar. men jag drömde om linnet på natten, flera gånger faktiskt, så jag blev tvungen att köpa det för att göra slut på hjärtesorgen. sen dess har drömmandet varit min limit. skoköp står därför på listan just nu.
- amy winehouse spelas varm i stereon.
- man kan röstavictoria beckhams bästa frisyr genom tiderna på aftonbladet.se. i love victoria beckham. hon är min idol. hanna fridén står oxå på idollistan, helt klart.
- jag har skaffat mig ett nytt beroende (eller, vadå nytt? ytterligare ett, menar jag ju). wasa runda kanel heter de och är lätt dagens last.
- cameron diaz och drew barrymore delar en jolle på stranden och hela världen slår bakut. relax.

2 kommentarer:

Processen sa...

Karin gör en mjukstart.

catrine sa...

wiie! äntligen! *hurrarop och klapp i handen*