08 februari 2007

glad men trött

jag har varit så duktig idag! power-walkat fram och tillbaka till skolan (>1 h t/r), läst massa vetenskapsfilosofi och genetisk konsultation, handlat, tvättat och städat och nu bjudit över två vänner på middag. känner mig frisk och glad och aktiv och uppåt-framåt (bra hak i götet förresten).

skolan är ju dock skandal ibland...tycker tyvärr att den har alltför många brister, men det är ju känsligt att säga nåt, eftersom jag ska vara tacksam över min plats. vilket jag naturligtvis oxå är. tycker bara att ren och skär spil af tid kan överlåtas åt fil.fak ;P

imorgon är det fredag! ska jobba på dagen, sen är det klassfest hela natten! har genom empirisk metod kommit fram till att utelivet i den här stan är ytterst bristfälligt, men är man bland vänner så...! nu är det nog säkrast att jag börjar hacka grönsaker. tänkte lägga upp dem snyggt i små skålar, för att lixom impa på gästerna. har ju, enligt mig själv, blivit något av en expert i köket =)

Inga kommentarer: