20 februari 2007

mums

mmm! vad gott det blev. ha! den skulle du smakat, vad-du-nu-hette-j**la-kärring-som-bara- gav-mig-G-i- bakning-på-gymnasiet- och-nästan-förstörde-hela-min-karriär. så fick man en semla på fettisdagen trots allt. man är sin egen lyckas smed helt enkelt :)

nää, fckn fadl ringde inte idag heller. hvad sker der? jag vill ju jobba och tjäna pengar! gör ju ändå inget vettigt på dagarna. bara bakar semlor och gör bokstavligt skäl för dagens namn. (till saken hör att jag egentligen naturligtvis har supermycket att göra. men jag ska göra det på torsdag, lovar. bara inte just nu).

träna eller inte träna? det är inte frågan. lust att betala 490 kronor varje månad för sådan aktivitet på bra ställe med goda vänner eller leta billigare gym i all oändlighet, det är frågan. 490 kronor. smaka på den som student utan fadl som nånsin ringer.

1 kommentar:

Mikael Johansson sa...

490 kr i månaden lät lite bitigt du, betalar 300 på Sol&motion här å d tycker jag är mkt! btw så var det gratis semla i Studentfiket idag, det ska kärringen-som-nästan-gav-mig-IG-i-hemkunskap vara jävligt tacksam för för annars hade det inte blivit nån semla för mig igår!