26 februari 2007

effektiv, oh yes

nu så. hemtentan nästan spikad. var ju riktigt roligt när man kom igång. den där hans-georg gadamer verkar ju vara en kul prick.
känner mig därför oerhört effektiv. detta till stor del för att jag jobbade natt (fick till och med jobba lite den här gången) och därmed bara sov fyra timmar i morse innan jag infann mig i skolan. läste danska damtidningar när jag inte jobbade och skrev upp ett recept som jag lagade idag. supergod pastasås med tomat, äpple och apelsinsaft. nyttigt värre! får kompensera för min uteblivna träning som inte hinns eller orkas med en busy dag som denna.

oh maj gadd var snygg cameron var på oscarsgalan i natt! det hade nog inte varit jobbigt att se ut så. såg en film med henne för inte så längesen. tyvärr var den inte bra alls. in her shoes hette den. nästa gång det blir film (blir inte så ofta, jag är inte så mycket för film) ska jag se shortbus, efter tips från K. "bered dig på mycket sex" sa K. "det kan jag nog ta" sa jag.
var för övrigt mycket vitt och ljust på den stora filmfesten. hade jag fått gå på en sån gala hade jag inte gått i vitt.

nu måste jag dricka ytterligare en "balja java", som H säger, för att hålla mig vaken en stund till...men sängen lockar och den kommer med all säkerhet intas tidigt ikväll. snark.

Inga kommentarer: