11 februari 2007

slö söndag

lustigt hur en hel dag kan gå utan att man egentligen gjort nånting. har förstås varit ute och gått (med alien ant farm's gamla movies i öronen var det lätt) och läst en del, lagat en underbar soppa och betalat räkningar, men sen då? det tar ju inte 12 timmar.

älskar wasa runda kanel! som godis till eftermiddagskaffet! tur att man kan få tag på väl valda svenska produkter även i det här landet.

bekymrar mig lite för min kamera...som alltså är helt död. när hände detta? jag som är beroende av min kamera! orkar inte köpa en ny redan, när dator definitivt står näst på listan över dyra tekniska inköp. får lämna in den imorgon, när jag ändå måste till stan för bankärenden och glasinköp. bäst att begränsa mig till att absolut bara gå in i banken, inredningsbutiken (och där bara gå till mina redan uttittade glas) och kamera-lagnings-butiken, annars löper väl mitt visa amok igen...suck.


nej, nu blir det sex and the city i brist på filmhumör. man tröttnar aldrig :)
imorgon är det återigen dags för början på mitt nya liv (=måndag).

Inga kommentarer: