25 februari 2007

mys och öl och schlafen

blev lugn kväll i fredags. let's dance och datorpill och sova tidigt. middag och öl på stan blev istället igår. tiden bara flög vilket ju är ett gott betyg på kulskalan! jag, anna, chris, helena och feven åt stark mat och sköljde ner med lite öl och vin på café biografen. en i vår klass kom in med en dejt - jobbigt för honom. även valter slöt upp en stund till en afton som annars kanske gick i tjejtecknet. gick vidare för mer öl efter shock över hur länge vi suttit på första stället. riktig dejlig aften :)

uppe med tuppen idag (well, nio) och gjorde mysfrukost och tvättade och kollade på lilla sparven tilde i morgonsoffan. idolerik (fulerik för mig och snettlousch) var där och sa herregud kanske åtta gånger. vem var han nu igen?

sen vet jag inte riktigt vad jag gjort, tittat på hemtentan lite kanske? nu är klockan två i alla fall och jag är hungrig igen. blir lunch, sen power walk, handla på vägen hem för kylskåpet gråter och sen mer plugg innan jag måste sova lite för att vara beredd på nattjobb. i natt ska jag läsa i min favoritbok essential cell biology. somnar garanterat inte. (obs! ingen ironi i de två sista meningarna).

Inga kommentarer: