15 februari 2007

fckn unbelievable

idag försov jag mig.
vi började 12.
jag sover aldrig så länge! inte ens när jag är asfull och ragglar hem klockan 7 på morgonen. fruktansvärt pinsamt när mette ringer och frågar var jag är och jag förvirrat svarar, med skrovlig stämma: va? vad är klockan?
kan ju inte ha berott på att jag och ett par girlfriends igår tog ett par drinkar och ett par öl på stan. som protest mot den där dagen. var ju hemma före klockan ett, før søren.

som följd av detta hemska (sovandet) har jag ont i huvudet, trots extra lång power walk (jag ska straffas!) och extra lång dusch. tror att jag var vaken en stund vid halv nio-snåret, men somnade om. drömde nog nåt alldeles, för jag har även ont i käken. har en förmåga att ligga och bita ihop...måste kanske införskaffa en mycket sexig bettskena. påminner mig om systerns dejt en gång, hahaha! han kunde inte leva utan sin bettskena. blir man så beroende kanske jag ska försöka klara mig utan...jag vet!: om tandläkaren påpekar det en gång till, då skaffar jag en. vilket befriar mig i säkert två år framåt, eftersom tandläkaren inte besöks mer än nödvändigt. (obs! detta på grund av kostnader och får-aldrig-tummen-ur. jag älskar faktiskt att gå till tandläkaren! somnar av välbehag då han rotar runt med den där lilla kroken han har. mmm...!)

nu har jag varit och storhandlat. får ju en man på besök i helgen. då krävs matproviant i stora lager.
nu till genetikboken. ytterligare straffning.

Inga kommentarer: