23 mars 2007

M by Madonna

efter några timmars halveffektivt plugg behövde jag en promenad. tänkte: åh vad bra, då går jag förbi h&m på vägen och lämnar tillbaka hoodien (var ingen keeper). hoppsan! glömde att det är farligt att släppa ut catrine på stan i solväder, hon blir liksom som en kalv på grönbete. var ju tvungen att kolla igenom Madonna-grejerna och hittade visst massor...aj aj.
men tänkte lite smart att jag lämnar ju faktiskt tillbaka ett plagg, och då fååår man ju ta med ett annat hem istället. så det blev den snygga, glansiga jackan här till vänster. superfin ljusguld-aktig färg som gick såååå bra till mitt hår. det var definitivt en superkeeper, direkt.

men nu måste jag ju på riktigt ta mig samman och plugga. vad händer? bara fem dagar kvar och jag kan ju inte! maj gadd, fick jag panik just nu? bäst att läsa en timme innan let's dance och kanelknäcke.

Inga kommentarer: