15 mars 2007

hata djur!

jag hatar hundar! jag haaatar hundar! jag hatar alla jävla hundar!
var ute på en promenad i solskenet och blir attackerad (ja) av en stor kamphund (jo). jag skrek och höll upp händerna sådär som alla hundrädda gör, och han (hon?) hoppade på mig och skitade ner mina nya jeans med sin äckliga kamphundsnos.
jag hatar hundägare! man ska fan inte ha sina hundar lösa om de inte kan låta bli att hoppa på oskyldiga promenerare i spåret. mina nya jeans! hon sa inte ens ursäkta, ropade bara på sin äckliga kamphund. jag hatar hundägare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och hon tänkte säkert som alla äckliga hundägare att "hon (han) är så snäll, vill ju bara leka."

Bah!

Jag lider med dig.

Anonym sa...

Du har som fan rätt! Alla jävla djur ägare
borde ta mig fan bli inspärrade! Jag fylls av hopp om att hund ägare ska göra sig av med äcklen när jag ser i någon tidning att polisen har skjutit ihjäl en hund jävel!

Anonym sa...

Du kanske hatar just den där hundägaren med sin hund , men du kan inte säga att du hatar alla , det finns jätte snälla hundägare som har koll på hunden. Jag förstår dig att du blev upprörd av dina nya jeans men herregud det är 1 hund av 1000000 stycken .

Anon sa...

Då borde du gå med i MMD (människor mot djur). De finns på www.hatadjur.se