13 mars 2007

dagens

ytterligare en härlig dag! vilken jag har utnyttjat väl, tycker jag, för idag har jag:

- gått c:a 1,2 mil i strålande sol.
- hämtat min cykel som inte har punktering längre.
- cyklat c:a 1 mil.
- lämnat in lönsedlarna och väntar med spänning på förmodad superlön.
- pluggat (!).
- tränat 60 minuter BodyJam. kul pass med en hel del juckande.
- blivit inbjuden till fest!
- pratat med älsklings-maad och av henne fått matnyttiga "don't-try-this-at-home"-tips.
- tröstat en god vän som idag blev dumpad så gott jag kunnat. inte helt hemma på området dock.
- svurit över skitdatorn som stängt av sig spontant tre gånger. snart är det definitivt dags för byte.
- haft (har?) en ny bloggkris som diskuterats med K. känns liksom märkligt att folk, när jag berättar saker, säger "ja, jag vet". och som M sa; vem vill läsa om mitt liv? han syftade dock på sitt liv, inte mitt. haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv har jag Jag cyklat 3 km. Gått 500 m. Och bestigit ca 12 trappor tur och retur. Heja!