11 mars 2007

back to life. back to reality

oh yes, så efter en och en halv veckas ingenting är jag tillbaka till livet. välkommen, sa det med solsken och varm luft. blir dock fruktansvärt svårt att sparka igång sig själv. särskilt när berget med plikter känns helt oöverstigligt. suck suck...först av allt måste jag fixa punkan. måste alltså besöka den läckre cykelhandlaren IGEN. attans ;)
skitcykel. den förra var mycket bättre, inte punka en enda gång. men den ligger väl snodd och slängd i vollsmose. i bästa fall såld till nån som cyklar fint och är snäll mot den. åh min tornado.

tänk att man shoppar så mycket att man är tvungen att köpa en resväska för 529 kronor för att få med allt tillbaka. nästan varning på det.

tänkte att jag skulle svälja min stolthet och skicka ett försoningsmail till systern. konstigt det där med syskon - man kan bråka riktigt effektivt trots att man befinner sig på olika sidor klotet. den lilla snorungen har suttit i colombia och skickat arga mail. men det ska jag fixa nu, eftersom jag är den äldre, klokare och mognare.

förresten, check this out: http://www.rodneycarrington.com/swf/dearpenis.swf

Inga kommentarer: