06 mars 2007

gaaah

ååh vad det är jobbigt med beslutsångest. jag lider verkligen av min. just nu gäller det framförallt när jag ska ta mig tillbaka till verkligheten och hur jag ska klippa mig.
vill inte och behöver visst inte åka "hem" riktigt än. men det dåliga samvetet skriker högt, trots att jag inte vet om det egentligen finns anledning. fanfanfan vad jobbigt. torsdag? söndag? hvornår?

och så klippning...funderade ett tag på att göra en britney, men det känns på nåt sätt inte helt överlagt. pagen är nog inget för mig heller. helst av allt vill jag ha stoooort hår med massa längd och lockar à la 80-tal, men det kan man ju tyvärr inte klippa sig till. eller asså...joo, men extenstions är inget alternativ. jobbigt jobbigt.

idag var jag en sväng på stan igen. eller knappt, för jag var egentligen bara och åt lunch med en kompis. men på nåt sätt lyckades köpdjävulen ta över mitt svaga sinne igen. det är ju märkligt...men tre böcker, som blev dagens inköp, kan väl ändå gå in i det intellektuella facket, vilket förmodligen är lite mer acceptabelt än det fåfänga.
fast jag bryr mig verkligen inte. jag var väldigt snygg i min jacka.

Inga kommentarer: