06 maj 2008

Nää...det gick inte

Vi har länge pratat om att sitta och plugga ihop i solen. Uteservering och kaffe förenas med nytta! Idag gjorde vi ett försök, och tyvärr måste idén genast förkastas. Det gick inte alls. Kanske för att det satt två supersnygga gitarrkillar vid ett bord lite längre bort, kanske för att både jag och Anna jobbade i natt och därmed är lite snurriga i huvudet. Eller så går det helt enkelt inte att läsa ute, tillsammans. I solen, bland snyggt folk. Någonsin.
Trodde aldrig jag skulle säga detta, men hoppas det blir dåligt väder i två veckor om cirka tre veckor. Annars måste jag läsa om syror och baser i blodet och njurarnas filtration en gång till i augusti, för på det här viset kommer jag aldrig att klara tentan.
Giv mig styrka.

Men jag har fått väldigt många fräknar!

OBS! Bilden är arrangerad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Bilden är arrangerad" Hahahaha!
Men du allvarligt, skicka ett sånt vykort till mig! Superhäftigt!

catrine sa...

Fan vad snabb du var leonid!

Anonym sa...

HA! Mycket bra arrangerad. Men så är du ju en van modell också.

catrine sa...

Men guuud vad snabba alla är! Gå ut i solen människor! Sitt inte på min blogg och tryck "uppdatera" en gång i minuten! TÖNTAR! ;)