12 maj 2008

Ehh, vad?

Idag avslöjar tv4 vilka som blir de nya bönderna i Bonde söker fru. I år finns också en man som söker man med, och om detta har Expressen en artikel. Under detta lilla porträtt av bonden kan man som läsare kommentera och där hittade jag följande:

Jag är betraktad som många sagt "världens bästa medmänniska" ställt upp i tuffa sammanhang för andra, slantat i kosing som handp. till ett radhus åt en kvinna från stritan,,,
Ser och hör nöden runt om mig, trots tidigare liv i träsket, så har alla litat till mig...
Under mina fem år som sprutnarkoman/kokain, hade jag tre personer jag gav gratis kokain eller amfetamin, en av de tre körde jag hem till, 3 vån utan hiss gav droger gratis medhade mat och dryck en äldre man som dog i levercanser...
"det finns jävlar ingen som du" sa han på S ö S dagarna före hon dog, då jag var det med vad han ville ha (gissa hrm) jag hjälpte hnm injicera,,,,,
Men jag är inte homosexuell kommer aldrig att bli,,kalla mig homofob det kvittar den som kastar ur sig såna tillmälen mår garanterat inte bra på långa vägar---
Idag ett liv på 40 kr dan-tre kissar (Kfm) jag gnyr INTE bara brättar!
berättar att man måste i´nte vara homo för att vara nått som andra tydligen anser

Och jag förstår inte riktigt. Lite underligt att han eller hon under fem år var kokain. Världens bästa medmänniska, det är en männsika som faktiskt tar sig upp tre våningar utan hiss (!) och ger bort droger gratis. Schyrre du, verkligen.
Tänk att få höra de magiska orden "det finns jävlar ingen som du" dagarna innan nån dör, detta för att man hjälpte invalidot med att injicera. Han eller hon är verkligen en att lita på alltså. Näst sista raden förstår jag tyvärr inte riktigt, men det är nog heller inte så viktigt. Men han eller hon har ju en tydlig poäng: man måste inte vara homo för att vara nåt som andra tydligen anser.
Skönt att vi fick det på plats.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Ja, den kommentaren var lite egen. Sen så fanns ju såklart den eviga kräkframkallande repliken:

"Två tjejer, det är trivssamt i mitt sinne, det är sött och rart förutsatt dom inte är genuina karlhatare."

Anonym sa...

Herregud!
Har ingen kommenterat på hans inlägg?