22 maj 2008

En sen lista alla verkar göra

5 saker på min “Att göra lista” idag ( imorgon fredag får det bli):
1. Gå morgonpromenad i solen
2. Träffa Anna på stan och köpa presenter
3. Gå till skolan och stoppa in slangar i (låtsas-)snoppar
4. Plugga
5. Dricka moccachino på Gertruds

5 dåliga egenskaper: gapig, trött, lat, svååår beslutsångest gällande ALLT, frispråkig (ibland too much)

5 platser där jag bott:
1. Hemma hos pappa och mamma
2. London
3. Halmstad
4. Odense
5. ? (Dåligt. Har jag inte flyttat mer?)

5 jobb som jag haft:
1. Packare (heter det så?)
2. Pulverlackerare (låter på nåt sätt flashigare än vad det var, haha)
3. Högstadielärare
4. Bartender
5. Undersköterska

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad hade du för lärarämnen?

Anonym sa...

Franska, svenska och engelska. Varför undrar du det?

Anonym sa...

tycker det var häftigt att du gjort det. Har nåt vagt minne av att du hatar särskrivning och att du antytt att du inte är nåt mattesnille.

Anonym sa...

söstra! nu tycker jag att inspirationen till lite blogginlägg får ta å komma!
Vet du att nu är det typ lika långt kvar tills jag åker som vi ska vara i afrikat! aaslänge ju! men hoppas det går fort, tiden här alltså! =)

jag har kommit på att jag är skitdålig på att skriva på spanska. speciellt när man använder ord som man inte pratar. haha! finns ingen genväg till det perfekta ljudet (spanskan)