03 maj 2008

Gossip Girl!

Blev tipsad om Gossip Girl av en kär vän för ett tag sen och laddade ned säsong ett. Nu har jag sträcktittat på 13 avsnitt på typ tre dagar och guuud vad bra det är! Härlig story, grymma outfits, snygga killar och skitbra musik! Se se se!

Trots allt tv-tittande har jag varit otroligt effektiv idag! Säkert den mest effektiva dagen på mycket länge. Tränat, städat och pluggat allt som ska pluggas till nästa vecka! Och nu måste jag snart göra mig i ordning för kvällens festligheter så avsnitt 14 får vänta tills imorgon...

Förresten hölls det intervjuer för läkarprogrammet här idag. Hela två år sedan jag själv satt där och svettades. Tiden går fort när man har roligt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

har fortfarande inte förstått vem som är snygg.. eller vilka. skulle dock vilja få till mitt hår som hon serena varje dag.. fast å andra sidan, inte här nere.. höll på att dö innan när jag gick hem från skolan, irriterad som fan på mansgrisen/argentinaren/puckot till lärare och då räckte det visst med att ha håret utsläppt å inte gjort ett skit.. djadja, hoppas du har kul på jaabbet!

Anonym sa...

Snyggast i serien är utan tvekan Chuck Bass! Jag gillar alltid de småelaka. Give me!

Anonym sa...

Nate är sketasnygg också ju. Och Dan! Och Dans pappa! ALLA! :)

Anonym sa...

Nate och Dan är töntar. Pappan är snygg iofs, men inget slår Bass! Yummie!

catrine sa...

Dan är i och för sig en tönt, men det är ju en sån kille man vill ha. Ge mig en snäll, trevlig, intelligent och rolig TÖNT! :)