23 april 2008

Onsdag

Idag har vi haft njurlabb. Det betyder att två personer i varje grupp om fem kissar fem gånger i en kopp och de andra gör analyser. Jag gjorde analyser. En gång fick jag lite av Viktors kiss på fingret. Usch. Vi tyckte dock det var roligast att ta blodprov på varandra, så trots att jag inte var försöksperson ser jag nu ut som en heroinist.
Vädret är fortfarande alldeles ljuvligt ju! Idag är det dessutom mycket varmare i luften än igår, och eftersom jag inte har nån cykel (fan) så går jag fram och tillbaka till skolan. Hittade ett nappträd i parken! Det var intressant. Visste inte ens att det fanns, men det fyller säkert en viktig funktion för alla föräldrar och deras nappande barn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

man kan kanske tycka att trädet, bortsett från napparna ser rätt tråkigt ut.. svenska vinterhalvåret (fast i danmark då) men för nån, tex jag, som inte varit så mycket i sverige på över 15 månader är det.. inte alls tråkigt!

Anonym sa...

Jo, nappträd finns även i Sverige, men mer i storstäderna. Har dock aldrig sett något live.