01 april 2008

23.2

Nu när jag går in på min blogg skriker det där vuxenpoängsmeddelandet att jag egentligen bara är 23.2 år. Det är väl inte dåligt? Jag tycker det känns jävligt gött faktiskt. Ändå är det lite som att det skriker åt mig, och det beror inte bara på det väldigt stora bokstäverna. Vadå borde vara?
23.2 år är en bra ålder. När jag faktiskt var 23.2 år var det typ jul och sen åkte jag ut i världen länge...Det har ju ändrat sig lite sen dess, kan man säga. Därför är jag stolt över att ha stannat där, på något sätt. I sinnet.
Tjugotrekommatvå. Då har jag ju många år kvar till allt allvarligt. Undrar lite över framtida utveckling dock. Det är kanske inte lika kul att vara mentalt tjugotrekommatvå när man IRL är typ trettiosexkommaåtta.

1 kommentar:

Anonym sa...

sostra mi! forst; hoppas tentan ga super!
segunda: mina vuxenpoang blev 14.8 och jag borde vara 27 ar! what!?