22 april 2008

Hatkärlek

Ernst Kirchsteiger. En kille som berör, helt klart. Jag har tidigare haft lite svårt för honom, särskilt hans snack. Romantiska böjningar, färger som tänder en, förälskade skåpluckor och annat trams. Men ikväll ser jag honom i Äntligen Hemma och gillar honom nog lite ändå...Han har skärpt sig. Än så länge har han bara sagt att det inte är så sexigt med underarbete. Och framförallt så är det så att han är väldigt duktig på att inreda, och det är ju ändå det som är själva grejen. Han får gärna komma hit en sväng och fixa lite mys, om han vill. Min lägenhet känns ibland lite stel och opersonlig. Vit, liksom.
Vill du, Ernst?

6 kommentarer:

Anonym sa...

vänta du bara söstra, snart kommer ernst själv svara om han kommer eller inte. ska göra en insats att promota din blogg!
håll ut!

catrine sa...

Du, om du får Ernst att komma hit i egen hög person och fixa så får du välja vad du vill - I'll do it.
OBS! Kan tyvärr inte involvera pengar.

Anonym sa...

noted!

catrine sa...

Förslag: Fri läkarvård för dig och din familj resten av ditt (mitt) liv. Eller? Det är ju schysst som fan.

Anonym sa...

det får jag ändå!
men jag tror inte riktigt du förstår vidden av vad du just lovat. ernst kan ju inte vara omöjlig menar jag.

Anonym sa...

Åh Ernst! Äntligen har du förstått Catrine! Jag har ju försökt få hit honom till Slottet, men det var för långt att åka...