29 maj 2007

Min cowgirl

Min lilla bebis har varit på High Chaparral för första gången i sitt liv! Följer hon mosters fotspår (alltså mina) kommer hon åka dit ytterligare cirka tre gånger i sitt liv, intressantare än så är det inte. Ja, saloonen utanför själva området räknas såklart inte, där hon i så fall kommer vara betydligt fler gånger, vara ganska påverkad och göra en massa dumma saker. Men det behöver ju inte bli så. Stackars barn. Hon är i alla fall väldans söt i Big Bengt-kostym. Som i allt annat.

Äntligen är palpationskursen avslutad. Min grupp fick en smärre utskällning då vår gruppinstruktör påvisade att man faktiskt skulle plugga till detta ämnet också (vi var inte så bra i min grupp). Kläm-och-känn hamnar bara inte överst på prioriteringslistan just nu. Meeen, fixat och klart!

Inga kommentarer: