20 maj 2007

Internt skoj

Tio-i-topp raggningsfraser för oss läkarstuderande.

10. Skat, hvordan vil du ha’ dine æg i morgen tidlig? Hårdkogt eller fertiliseret?

9. Jeg ville ønske jeg var en Schwansk celle så jeg kunne myelinere dine axoner.

8. Vil du med hjem og se min knoglekasse?

7. Uden dig ville mine organer blive rudimentære!

6. Parasympatisk får den op at stå, sympatisk skyder dem ud!

5. (Stående med et stetoskop) Hvorfor lytter du ikke bare til dit hjerte og går ud med mig?

4. Hvis jeg var et enzym, skulle det være DNA helicase - så jeg kunne pakke dine gener ud.

3. Lad os ta’ hjem til mig og lave muskeltest på din pectoralis major og levator ani!

2. Jeg vil ind i dine gener.

1. (Lugtende af formalin, dødt væv i mundvigen, skæg i hele hovedet, kaffe pletter over alt) Hej, jeg læser medicin.


Fraklip:

x. Lad mig tjekke dine sensoriske nerveender fra C3 til T2.

x. Din moderat tiltrækkende krop er bare så meget mere lækker end hende den døde jeg lige har skåret i.

x. Baby, du er ren DNA polymeraze for mig – du elongere mine Okazaki fragmenter (i en 5->3 retning).

Inga kommentarer: