01 juni 2008

Stackars mig

Msn:ade precis med syrran, som precis kommit hem från nattklubbande. Lite skillnad i aktiviteter. Själv har jag ägnat morgonen åt tvätt och sitter nu och pluggar...

Systern berättade två roliga saker:
1. De var på gayklubb. Det är det enda stället systern tycker hon kan gå utan att bli ständigt sexuellt antastad. Hon har inte mycket till övers för argentinska killar...Men nu är hon tydligen lite kär i en bög, som tydligen är Bahías snyggaste. "Jag luktar mer kille än mig själv just nu efter alla mina nya bögkompisar". Lyllo.
2. På vägen hem fyllekäkar hon (allas vårt väl beprövade knep för att minimera bakfyllan). I kön till hamburgerhaket tror folk att hon är argentinare, men att hon bott väldigt länge i Danmark, därav accenten. Hon pratar alltså spanska med dansk accent? Haha.

Och Lillebror är i Italien och solar och badar. Igår åkte de till Rom en sväng.
Åh vad jag tycker synd om mig själv. Åter till böckerna...

Inga kommentarer: