17 juni 2008

Plötsligt busy

Jag trodde nog att veckan hemma skulle gå ut mest på läsning och promenader, men idag fick jag plötsligt lite fullt upp! Åkte med mammas bil till besiktning 7.40 och har ju därför bil hela dagen. Lite lyxigt, och känns som om jag måste passa på att göra massa saker. Det är väldigt roligt och givande, på nåt sätt, att gå in på Bilprovningen nyduschad i långt, lockigt, utsläppt hår och tajta jeans. Prova det nån gång tjejer! ;)
Sen åkte jag till Skatteverket. Och hör och häpna: det fanns en trevlig man OCH en trevlig kvinna. Två trevliga människor alltså. Fantastique. De har nu fixat allt tjafs som två andra nötter på telefon inte kunnat fixa.
Efter detta kaffe med kompis E, som äger en skönhetssalong och därför putsade och färgade bryn medan jag ändå var där. Lyx! Nu är jag bara hemma och vänder. Ska strax åka till mitt härliga gamla jobb och säga hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gossip girl ikväll! Lust att komma förbi vid sju, tjöta och se det?
Du bara MÅSTE berätta om din dag!