10 mars 2008

Négo

Tänkte att jag borde blogga, men har inget att blogga om. Allt flyter på som vanligt här, inget speciellt har hänt och jag saknar all inspiration.

Men just när jag skriver detta hör jag Kent Finells äckliga röst på TV som säger "Som en kär gammal vän är hon nu tillbaka - Kikki Danielsson- med sina största hits".
Och då tänkte jag att jag kunde dela med mig av hur otroligt töntigt jag tycker att det var. Som en kär gammal vän? Är hon inte en överviktig, alkoholiserad rattfyllerist med falukorvsissues?

Inte min gamla kära vän i alla fall.

Så. Nu har jag varit neggo också.
Så var det ju inte riktigt tänkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.