13 januari 2008

Countdown

Stackars moster hann knappt landa i Argentina förrän hon blir överfallen av nån pundare som tar strypgrepp på henne. Min syster var dock i närheten och slår ned killen. Haha! Hon går helt enkelt i undertecknads fotspår. Lite märken på halsen, annars allt intakt hos moster. Skönt det. Hoppas att olyckliga incidenter stannar vid detta och att allt bara blir fantastiskt när jag anländer. Fem dagar kvar!

För övrigt första tentan av två imorgon. Jag kan allt. Oh yes.
Tänk på mig 10.55.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!!

Anonym sa...

till raga pa allt sa ar nu evelin slightly funktionshindrad (som de for ovrigt tycker ar huur kul som helst) eftersom hon slog foten rakt in i en stege som tydligen funnits utanfor varat rum hela tiden.. pektan coh mittentan slogs liksom i och delades. Jag undrar om hon sparkade eller nat.. spatserade som en annan soldat..
jaja, nu maste jag ju forsoka sova, tre timmar tills klockan ringer a vi ska mot uruguay!
Kom hit nu!

Anonym sa...

Ser du tiden? Jag tänker på dig!

Anonym sa...

Åh vad du är härlig Leonid. Loooove.