08 oktober 2007

Morr

Vad är det med hundägare? Jävligt speciella människor, om du frågar mig. Inte bara det att de är väldigt märkliga för att de över huvud taget vill ha en hund, men de ska liksom ha med dem överallt. Nu tänker jag särskilt på det nya (älskade) fenomenet Facebook. Folk som har hund sitter med sin hund på presentationsbilden. GAAH! Ännu värre - en av mina vänner (ska jag sätta citationstecken här?) har till och med en bild på bara sina två hundar. Jaha, så det är så du ser ut?
Jag hatar hundar.
Jag hatar hundar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner likadant fast med par. Apropå facebook alltså.

catrine sa...

Ja, det är samma sak med par. Usch och fy. Gemensam klagan på onsdag!

Anonym sa...

Det verkar snarare som att det är hundägarna du hatar och inte själva hundarna?