25 september 2007

I punktform

- Sov till klockan ett, helt lagligt. Jobbade i natt och var väldigt duktig och populär. Trots en del opkast, och jag är inte så bra med opkast.
- Nu kan man se vad klockan är hemma hos mig.
- Idag har jag lärt mig om varför man får håll! Mycket intressant. Men till slut blev jag så trött av att läsa så mycket att jag inte förstod nånting. Vad betyder ...probably as a result of the compression applied by the muscularis in conjunction with the distending pressure of the luminal contents?
- Hopplöst att hitta nåt till min vägg. Har letat och letat, både tyg och tavlor och allt möjligt. Snart skiter jag i det förmodade förbudet att tapetsera.
- Jag älskar Facebook! Vilken fantastisk uppfinning!
- Jag längtar hem lite. Vill träffa Leonid och höra om allt spännande som händer.
- Jag har även chanserat lite idag. Inte varit så aktiv plus ätit godis, betyder det. Imorgon börjar mitt nya liv - igen.

Inga kommentarer: