12 november 2007

Stolt som en tupp

Min härliga vän Karin är lärare på Lunds universitet, egen företagare och snart anställd av en kändis. Hon är den coolaste jag känner. Min idol. Bara tjugofem år gammal. Hon är dessutom ärlig, modig, snygg, en lysande fotograf, konstnär och sångerska. Hon lagar också fantastisk mat. Undrar hur Gud egentligen tänker när han delar ut egenskaper.
Och idag när jag har fått reda på tentaresultat och kommit tillbaka från Göteborg med självförtroendet uppumpat av underbara människor känns det som om jag också är ganska lyckad.
Nu måste jag och Karin bara komma på ett sätt att berätta om våra framgångsrika liv för Håkan.

1 kommentar:

Anonym sa...

några av mina parallellklasskompisar röstade på honom i senaste valet. så han fick 5 istället för 2 röster.. (eller sa lennart att han bara fick en för att det var roligt att inte ens hans fru röstade på honom.. låter det vara osagt.)