08 juni 2007

Sysselsättning istället för plugg

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Pratar gör vi väl inte, men säger hej när vi ses! Andreas heter han, och jag var bara skrämmande 9 år.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Allihop.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar.

4. Vad åt du senast?
Svampomelett.

5. Har du fått någon komplimang idag?
Vet inte, men igår ringde en okänd man och sa att han brukar se mig här där jag bor och att han tyckte att jag var läcker och verkade trevlig, så han föreslog en kaffe. Mycket märklig händelse! Jag sa nej.

6. Har du varit med i en rättegång?
Verkligen inte.

7. Är du polare med grannarna?
Ja och nej. Har en och henne är jag nån slags kompis med.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och vår hemmagjorda tyska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige och England

10. Senaste piercingen?
Om man inte räknar piercingförsöket då Leonid skulle trycka igenom en liten säkerhetsnål genom min navel när vi var fulla på Teneriffa, så var det mitt tredje hål i örat på högstadiet nån gång...

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Oj, längesen. I påskas kanske. (Påskas är verkligen ett fult ord).

12. Gay?
Nej (det rimmar!) men ibland önskar man ju onekligen att så var fallet.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Haha, joo.

14. Har du äggat någon?
Hade frågan varit eggad hade svaret varit givet. Nu: nja, när vi nollade folk i gymnasiet kanske det kastades nåt ägg.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Orka.

17. Har du varit på stranden?
Många!

18. Har du haft en stalker?
Många...T ex "Erik svara inte", som han stod under i telefonboken.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Guld-Elise, Birgit, Folke, Johnny (hemsk människa) och Ingmarie.

20. Hur bra är din syn?
Inte bra alls. Ofta blind.

21. Har du varit på ett party?
Meh! Vilken konstig fråga.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jag övervann ju min fiskfobi och blev en dykälskare, så varför inte?

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jag förstår dig, han är ju assnygg.

24. Har du varit utomlands?
Jaa.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Allihop. ;)

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Aldrig varit på bröllop faktiskt (hint hint ni som känner er träffade).

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Haha! Ja, men de skulle nog skratta också.

28. Var är dina syskon just nu?
Syster är hemma hos mor och far och bror vet man aldrig riktigt. Ute och far.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Vet inte...men i förrgår natt sov jag jättedåligt och är nästan säker på att jag en gång vaknade i köket. Irrade tillbaka till sängen, men vet som sagt inte helt säkert.

30. Vem ringde dig senast?
Christina.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
07:30

32. Vad ska du göra i helgen?
Plugga...faan vad trött jag blir.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
VÄRLDENS ROLIGASTE SKVALLER! J**** M********* är bög!

34. När var du riktigt sjuk senast?
Hmm...kommer inte ihåg, men det är väl bara att scanna igenom bloggen. Fast riktigt sjuk, det beror ju på definiering...?

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen aning. Säkert ingen. Men min syster tog på min blivande man (Robbie) en gång.

36. Vad finns i din bakficka?
Har inga ficks, sitter i bikinibyxor :)

37. Har du färglinser?
Hade förr, men har glömt bort att det fanns. Bruna var ju himlans fint på mig, det kanske ska återskaffas?!

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Suckar.

40. Vad ska du göra efter det här?
Gå en långis och lämna in min enda lönsedel den här månaden och köpa glass som jag kan tröstäta ikväll. Hej svejs!

Inga kommentarer: