15 februari 2008

I'm in a friday kind of mood

I morse när jag var ute och gick promenad i solskenet stötte jag på några giraffer. Det är sant. Helt levande, äkta giraffer. Högst oväntat här i Odense.
Solen skiner och det är såklart fantastiskt härligt, men när solens strålar träffar mina fönster och mitt golv ser det inte lika vackert ut...När jag satt och drack kaffe och funderade på vilket medel jag ska använda till fönsterputsning (hörde igår att vodka är det bästa), kommer det en kille och tvättar mina fönster åt mig! Det är lycka det!

Nu ska jag till skolan och dricka öl. Den så kallade Fredagsbaren finns på alla universitet och högskolor i Danmark och säljer statssubventionerad öl (sånt händer inte i Sverige). Dricker nog en extra så sover jag gott ett par timmar i eftermiddag. Ska på psyk i natt och jobba och bli rik(are).

Fredag! Härligt!

Inga kommentarer: